...

Önskar man kunde bli typ 10 år igen... För det första så njuter jag verkligen inte av att jobba, speciellt inte när man har chefer som gör allt som en gåta för en! Jag jobbade som en idiot i Augusti men nu har jag inte fått min lön! Va fan är det för stil liksom! En av mina chefer ringde dessutom en dag när jag var i Grekland och då sa jag att jag glömt lämna in min tidsrapport men enligt henne skulle inte det spela någon roll så länge allt fanns i datorn. Men sen ringer hon typ för en vecka sen och säger att "nä men din lön får du i slutet av Oktober, bara så att du vet..." :s men jag jobbade inte i hemtjänsten så mycket i Augusti så jag brydde mig inte så mycket och eftersom att ingen från Björkgården hade ringt och frågat efter tidrapport-pappret så trodde jag det hade blivit som det är tänkt att vara att allt som är inskrivet i datorn får man lön för och dom hade skrivit in mig i datorn! Men icke sa Nicke, jag fick typ 800 i lön och det var OB för det jag hade fått månadslön på redan... Jag förstår ingenting, har aldrig träffat chefen på Björkgården heller, plus i kanten på det liksom......... 

Så alla ungdomar som fortfarande går i skolan och har föräldrar som försörjer er, TA VARA PÅ TIDEN! Det blir ett helvete sen hahah

Kommentarer
Postat av: Moa

haha kan inte annat än att hålla med, tänk vad skönt att gå 5 dagar i veckan. jag är helt slut just nu, har börjat kl 7 varje dag nu i veckan = gått upp kl. 5, jag har jobbat 4 dagar nu, och har 5 dagar kvar, jobbar i helgen, och det blir alltså 9 dagar i rad jag kommer jobba, jag är helt slut!

2009-09-24 @ 22:58:56
URL: http://moagw.blogg.se/
Postat av: snubban din vän

nej fy fan, jävla idioter. asså ska vi skjuta dom eller?

Nej sara jag bjuder på bio! Hör av dig när du ser detta!!!

2009-09-25 @ 14:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0