Heldag hos Sofie :)

Var på vårdcentralen idag klockan 8.30, läkarna där är helt odugliga! Jag blev inge klokare av mitt besök där kan jag säga... Dom kom inte med något nytt och ibland undrade jag vem som var läkare egentligen! När jag sa att jag hade problem med ansträngningsastma så sa han bara:
- Har du testat sån där spray?
Man ba okej om jag inte redan använt Bricanyl innan så lär man ju bara sett ut som ett frågetecken, liksom vadå spray?! Sen skulle han kolla på mitt knä då jämförde han mig med någon som hade det värre, trodde det var mig han skulle undersöka inte jämföra mig med andra och bara för att mitt inte var lika illa som dom andras så skiter han i det, tycker bara att jag ska träna upp muskeln man för det första inte ens kan träna på ett vanligt gym :s och sen att jag ska köpa ett knästöd, man ba okej vad för jävla knästöd! Helt oduglig... Dom ska vara glada att jag fortfarande går gratis, annars skulle jag lätt begära pengarna tillbaka, fick verkligen ingen mer hjälp än det receptionisten redan kunde gjort i telefonen en vecka innan...

Men i alla fall efter besöket där gick jag över till Sofie, tyckte det var för tråkigt att åka hem igen och bara sitta där när Sofie ändå inte skulle göra något liksom :)
Vi glodde på film, gjorde pizza, snackade massa goja och dömde låtar på MTV :P mycket trevligt!

 

Ehm Sofie hade tänt i deras kamin, meen hon hade glömt att ta bort flugsmällan som låg uppe på :D det blev inte så mycket användbart kvar av den flugsmällan efteråt haha ;p

Pizzan i ugnen, jävlar med ost vi hade på ser man här hahah



Men den blev god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0