Pengar är inte helt fel!

Nu har jag äntligen fått min lön så nu ska jag spendera och spara. Har blivit riktigt duktig och sparat 2000:- i månaden! Och den här månaden ska jag köpa träningskort, ska bli så ursäkta språket men JÄVLA skönt :D:D:D

Plus att nu när jag fått massa pengar så ska jag och Nisse dela på ett PS3!!! Helt underbart, blir ju mycket billigare när man delar plus att om vi delar så får jag ha spelet i stora rummet och slipper fnula med min tv och skit ;p

Men jag ska ju börjar betala hemma också... 25% av det jag tjänar plus att jag ger mamma 500spänn som hon lägger undan på ett konto som jag inte kan komma åt :D dom pengarna ska jag få sen när jag flyttar hemifrån, smart ha? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har nu äntligen kommit överens eller kommit fram till vad jag ska betala, vilket blir 2000 kr i månaden plus att jag ska sätta in 1000 kr varje månad tills jag flyttar hemifrån. detta var mammas ide, mkt bra tkr jag . annars hade jag fått betala 2500 kr i månaden hemma. men eftersom jag ändå ska spara så var denna ide bäst!

2009-09-29 @ 17:50:37
Postat av: snubban din vän

det var jag som skicka det ovan!

2009-09-29 @ 17:51:37
Postat av: Moa

Åh nice med lön, jag har fortfarande inte fått min. Ska också köpa träningskort nu och kan inte annat än att hålla med om att det ska bli så jäkla skönt att komma igång igen.

2009-09-29 @ 23:51:53
URL: http://moagw.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kanske ska tillägga att det finns en övre gräns på 2000 också... så folk inte tror att vi robbar dej när du jobbar häcken av dej ;) Puss gumman!

2009-09-30 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0