Ännu en till chilldag..

Mitt huvud känns som en överuppblåst ballong så det blev inge jobb för mig idag inte.. Vilket på sätt och vis var väldigt skönt :P men kan ju inte påstå att det är skönare att sitta inne och vara sjuk.. Menmen ska inte klaga då jag inte varit sjuk på mer än ett halv år.

Idag ska jag i alla fall få lite besök av Moa :) hon var tydligen också förkyld så hon skulle dyka förbi en stund. Sen drar jag ut till min kära mor och hälsar på familjen där och kollar på film! Dom skaffade lagom till att jag skulle flytta hemifrån Telias digital-tv så nu kan dom hyra film med fjärrkontrollen, pausa, spola tillbaka och titta om programmen även på tv1000 och viasat... Så nu måste man väl ut och checka läget där lite.

Igår köpte jag två nya filmer också så att jag skulle ha något att göra :) blev Jiddra inte med Zohan och Stardust.

Men nu kanske man ska dra iväg och fixa lite frukost, lite knorrigt i magen är det minsann, men aptiten börjar sakta men säkert avlägsna..



Bild jag tog för några veckor sen när jag var ute och promenerade med Ellen i drygt 3timmar :)

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Godmorgon:D



hittar du på i dag då? :D

2010-05-14 @ 12:01:03
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: TM'

vilken härlig blogg du har! ;)

2010-05-14 @ 12:18:49
URL: http://uppsalastolthet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0