Hahah spontan? ja...

Japp nu kan vi inte säga att det var lite verkstad här i alla fall, på måndag ska jag till Hanninge och förhoppningsvis köpa mig en Canon EOS 1000D "begagnad" för 3000:-, ska köpa den utav en tjej som knappt använt den, hon lät trovärdig när hon sa att hon bara tagit 5 bilder med den, men att den inte kändes rätt så hon köpte en ny,, jag började också undra... Rik?! :o

Anyway anledningen till att detta är så himla bra och praktiskt är för att jag ska till en kompis som nyligen flyttat till Hanninge på måndag också, så två flugor i en smäll blir det helt enkelt! Och jag kan ju inte säga att det är mindre bra att min kära styvpappa, mammas sambo eller pojkvän, dom har varit tillsammans så länge jag kan minnas etc etc. är villig att låna ut mig pengar till den! :D Så nu j*vlar kan vi börja snacka! hihihih



God bless Blocket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0