Hard work work! (och dryg läsning...)

Jag och grejer alltså, jag gillar dom men kan inte påstå att det är ömsesidigt tyvärr... Sitter med min ja såklart iPhone på jobbet och tänkte att fan va bra tidsfördriv! Gick inte som tänkt i början men nu äntligen lyckades jag få upp tangentbordet!

Svammel svammel!

Har idag varit såkallad resurs på min nya arbetsplats, sen så där 6 månader tillbaka, jaajaa. Har dock inte skaffat mig någon ny arbetsroll, alltså fortfarande undersköterska inom äldrevården i hemtjänsten ;)
Ja, så tillbaka till resurs, vilket innebär egentligen överflödigt med personal, därför måste vi helt plötsligt ha minst två pers sittandes på ett kontor och svara i den vanligtvis ganska tysta telefonen.
Trodde där ett tag när jag jobbade i Uppsala att det där ordet överflödig bara va ett ord som likt ordet lagom egentligen inte finns. Eller att det kanske funnits någon gång i tiden men att nu det välkända ordet brist börjat bli mer och mer attraktivt och använt... Men vad vet jag! Det enda jag vet just nu är att jag måste publicera det här och försöka prestera lite innan jag beger mig hemåt! Blir träning och tvätt ikväll, väldigt blandade känslor! ;) Höres senare!

Kommentarer
Postat av: Petra

sv: visst är han!!! och vet du vad? Fatima frågade mig om jag ville ta en valp på halvfoder nästa år om hon får en brun, iiiieee :D

Kramen!

2011-07-20 @ 18:41:38
URL: http://angaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0