Long time no see! För hmm tredje gången minst?

Hej bloggen! Eller hur säger man nu för tiden! :D

Hade min kära far och fina frugan hans över på besök igår till idag. Blev då inspirerad att börja trötta ut er med mitt roliga liv igen, då Petra uppdaterar flitigt på sin blogg ;) Så I give it a try!

Jag har blivit ett år äldre, skaffat mig en ny hemstad och jobb, har även gått och blivit sambo på nytt med en ny människa. Från att ha bott med en kompis ett år flyttade jag till Västerås och beslöt mig för att jag har hittat den rätta :D

Ni får ha överseende ifall jag är lite tråkig och inläggen ser lite mysko ut så här i början, men tro mig minnet är bra men kort! ;)

Ni får mer uppdateringar imorgon! Har väl kanske ett och annat att berätta! ;) Men nu vet ni att jag lever.. IGEN!


Kommentarer
Postat av: Petra

Trevligt att kunna inspirera ;)

Bloggen du har på mig under Länkar uppdateras dock INTE flitigt längre. Uppdatering är på sin plats även av dina länkar, hehe.

Ser fram emot att få läsa mer om ditt och Daniels liv i morgon :D

Kramen!

2011-07-19 @ 23:58:50
URL: http://angaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0