Tvättilitvätt&handelihandla

Nu är det tredje gången på en vecka som jag stortvättar! Då kan ni tänka er berget... Det värsta är att jag måste tvätta imorgon med! Galet, men i veckan ska Daniel och jag ta oss till Media Markt och se om dom har någon bra tvättmaskin för ett rimligt pris! Skulle vara HELT underbart att kunna tvätta när som helst då det nästan aldrig finns tvätt-tid då jag vill...

Inte nog med det så är ju torktumlaren där nere i tvättstugan helt värdelös! Vi har tre tvättmaskiner och en stor gigantisk torktumlare, men om man har tur så kanske tvätten är lite torr efter att ha kört den där nedrans torktumlaren två gånger för mer kan man inte köra då tiden tagit slut...



Inte att rekommendera...



Efter tvättandet senare idag så bär det av till Maxi för storhandling! Efter mycket hard work work så kommer ju lönen nu i veckan! ;)

Kommer med mer uppdatering senare!


Kommentarer
Postat av: Tess:)

sv: haha saknar alltid dig ändå det vet du ;) haha!

mjo nu ska jag ge min en ny chans igen, men man har ju så mycket annat för sig så man kommer sig inte för att blogga massa ;)

2011-09-03 @ 13:28:52
URL: http://tesshammarstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0