Åland; nu borde jag klara mig! ;D

Kom nyss hem från trippen till Åland! Det var trevligt, åkte med Micke och Siri. Blev lite åksjuk till en början på bussen och lite på båten men jag vande mig ganska snabbt. Köpte på mig ganska mycket dricka! Så nu borde jag klara mig ett tag framöver, visserligen skulle jag köpte dricka inför kräftskivan nästa lördag men blev lite annat istället, så dyrt med starksprit och det är roligare att köpa likörer ^^
Hittade en "spel"apparat som jag och Siri blev helt tokiga i, man la i en enkrona och hoppades på att högen nere i automaten skulle skramla ner, jag tjänade kanske 2kr hahah men om jag hade slutat tidigare så hade jag tjänat över 10!



Mucho snygg min där Micke ;p



Söta Siri :)



Och om ni inte ser det så åt jag en räksmörgås hahaha



Här lämnar vi Sverige för några timmar :P



Det regnade ute.... i stort sett hela vägen, så det blev att sitta inne :P



Te och den här goda härligheten blev fikat på hemvägen igen



Nu går det ingen nöd på mig :D nu ska jag äntligen (snart) få chansen att fixa ihop riktiga drinkar! Sheridan's är typ det godaste man kan dricka, Galliano har jag blivit inspirerad av pappa med Hotshots, så nu jävlar! Det fick bli en annan sort men den ska nog inte skilja sig så mycket tror jag. Och DeKuyper Sour Apple och Blue Curacao ska hjälpa mig att göra mina färgstarka drinkar :D

Nästa gång jag åker som förhoppningsvis är i början av Oktober så ska jag inhandla Bailey's, Midori, Bacardi, Malibu och Smirnoff, sen är jag fit for fight för mina drinkar! :D Kommer gå på en del men så värt det och det där är ju sprit sorter man inte dricker upp på en kväll..

Och nu är det bara 12 dagar kvar till Grekland!!!! :D:D:D

//Ciao so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0