Barnvakt :D (15/8-09)

Idag har jag varit barnvakt, älskar mina småbröder så nöjet var på min sida :) Varken Erik eller Lukas gnällde typ nånting! Riktigt skönt.
Jag och Erik såg nyss klart på Bolt, den var riktigt kul faktiskt :D haha. Dom som känner mig väl vet hur mycket jag älskar Disney-filmer och den här var en av dom roliga! Fast jag måste erkänna att jag fällde några tårar på slutet, kom och tänka lite på Rex :( så det var svårt att hålla tbx tårarna... Saknar honom, han var inte som andra hundar, kommer aldrig träffa på någon som honom igen...



Bolt, mycket värd att se ifall man gillar barnfilmer ^^

//Ciao so long

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, Rex var nåt alldeles speciellt han. Vi saknar honom också supermycket :(

2009-08-15 @ 23:44:29
URL: http://hundliv.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0