Björkgården! (3/8-09)

Idag va min första dag för i sommar på Björkgården! Har inte jobbat där sen december förra året :O trodde seriöst att det skulle gå åt fanders, men det gick! Väldigt bra till och med. Kändes lite som att man var efterlängtad för jag fick ett väldigt trevligt välkomnande tillbaka när dom ordinarie fick syn på mig imorse haha. Sen jobbade jag med en jättesnäll vikarie idag som jag tror är strax över 20, hon bor dessutom hos sin morfar som ja åker till i hemtjänsten! Hur man nu kan ha missat det, visade sig att hon alltid gömde sig när hemtjänsten kommer, det skulle inte jag göra! Hemtjänstenfolk is the shit :D
Så det var en lyckad första dag, nu ska jag jobba där typ hela veckan, ledig på torsda. Men om det går så här bra varje dag så överlever jag nog veckan haha.

Jag har kommit på att jag måste köpa en ny resväska! Om mindre än en månad ligger jag på någon strand och steker, det går inte utan resväska, måste ju ha någonstans att packa ner halva min garderob i liksoom!

Nu är det food-time!

//Ciao so long

Kommentarer
Postat av: stenis

JAG VILL OCKSÅ STEKA PÅ EN STRAND.

hm.. jag borde ha en såndär myggfångare med mig jämt. dom attackerar mig så fort jag går utanför dörren.

2009-08-05 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0