Den 30 augusti smäller det! :D

Nu är det klart! Jag och Ebba betalade tidigare idag våran biljett till Grekland, Rhodos, Ixia! :D Vi drar den 30 Augusti kl:05;50 och blir där t.o.m 13 september kl:11;40 = 2 härliga veckor!
Hotellet är det jag pratade om tidigare, Summerland, har allt förutom hiss och restaurang, men det spelar absolut ingen roll för min del :) Sen är det en tvårumslägenhet med balkong :D stort och härligt!



Så här ser Hotellet ut, Summerland :) verkar riktigt nice!



Och så här ser Ixia ut som vi ska till :D som ligger 6km från Rhodosstad, det är ju nästan gång avstånd, annars går det bussar ;)


Jag längtar så det finns inte på kartan :D Det enda negativa är att jag blivit bjuden på Kräftskiva hos Sofie dagen innan så det blir tyvärr inge superfestande eftersom jag måste åka hemtfrån strax efter 3 samma natt. Men jag ska i alla fall åka dit en stund, har lovat henne det satt och jag kommer inte kunna somna före 22 i alla fall :P då kan jag lika gärna åka därifrån vid den tiden.


//Ciao so long


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kmr då troligen gå på grillfest kvällen innan, meller med andra ord timmarna innan;), satt vi kmr vara två sovare på flyget hahah

2009-08-18 @ 19:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0