Dopp efter en hård arbetsdag :D (5/8-09)

Idag efter jobbet åkte jag hem till Sofie och mötte där upp henne och Micke för att sedan åka och bada. Det var grymt skönt i vattnet jag sprang i utan problem :o det du Ellen om du läser detta!
Det måste ha varit strax över 20 grader i vattnet. Efter att ha nästan drunknat i sitt eget svett hela dagen kunde det inte bli bättre att ta bilen och svalka sig i en riktigt behaglig sjö :)

Imorgon är jag ledig! Efter 5 långa arbetsdagar, först jobbade jag ju helg i hemtjänsten vilket betyder lörda 7-16 och sönda deladtur till 22, sen började jag på björkgården i måndags och jobbade där t.o.m idag 7-16.30, så nu är man trött och värd lite sovmorgon och softdag imorgon!
Det tråkiga är att nästa vecka är sista veckan som jag sommarjobbar på schema! Känns tråkigt skulle verkligen vilja få rad på något av ställena, men får se hur det kommer gå med det :P

Nu ska jag gå och kolla på film och unna mig lite Pringles. Det är ju ändå fredag för mig idag ;)

//Ciao so long


Kommentarer
Postat av: stinis

JAG VILL BADA!! jag vet, magarna är utsatta i dagens samhälle...

2009-08-06 @ 12:00:06
URL: http://stinat.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha, oooff jag är imponerad sara! jag kanske kan tänka mig att åka och bada med dig igen ändå.... OM du hoppar från du vet vilken brygga ;)

2009-08-09 @ 11:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0