En dag på Kista och man blev ca 800:- fattigare!

Idag åkte jag och mamma till Kista galleria för att uträtta det ena med det andra! Mamma skulle klippa sig och jag skulle inhandla en massa inför Grekland :) Jag tror jag aldrig fyndat så mycket som jag gjort idag. Har såklart fotat allt jag köpte!



Jag köpte ögonbrynskugga på FACE sthlm för 184:- och en ögonbrynpensel för 85:-



Tunika från H&M för 199:- och rosa klänning från Gina Tricot för 49:-



Dom blå/grå rutiga shortsen köpte jag på BikBok för 75:- och dom orange rutiga är från Cubus och köpta för 50:-



Dessa två sköna bikinsar köpte jag på Stadium för sammanlagt 128:- det ni :D



Örhängen från BikBok för 10:- och armbandet kostade också 10:- hårbanden är från Cubus och kostade båda tsm 25:-

Så nu bör jag klara mig i Grekland :D LÄNGTAR ännu mer nu!

Kommentarer
Postat av: snubban din vän

nu har du lekbikinisar till grekland. se upp alla delfiner!!

2009-08-11 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0