En filmkväll i Lugnet (18/8-09)

Igår beslöt jag mig för att göra Ullis sällskap på kvällen, visst hon kunde nog fått sällskap från annat håll ;) men nu paxade jag henne :) vi kollade på Mamma Mia, jag älskar den filmen lika mycket som jag hatar den haha det stör mig, den är så fruktansvärt mysig men på samma gång så galet fånig och dryg på slutet! Men man kan inte sluta älskar den för det. Till filmen åt vi makaroner och stekt falukorv med ketchup och hamburgedressing♥...
När filmen var slut och vi ätit upp så tittade vi lite på friidrotts-vm, det är så tråkigt nu när det inte finns några bra svenskar med! Inte ens några finnar, danskar eller norrmänn! Illa,illa...
Men klockan typ 21 började Meet Joe Black, den är ruggigt bra tycker jag så vi kollade lite på den och åt glass med vit baksirap, det rekommenderar jag inte att ha på glassen det är typ enbart smältsocker tror jag :P
Men klockan 23.12 tog jag bussen hem, läste och somnade!



Ullen bullen



Vi såg Mamma Mia, Colin Firth♥



Detta var mucho gott



Glass blev det till Meet Joe Black :)

//Ciao so long


Kommentarer
Postat av: Ullis

hahahah. för det första, fulaste bilden på mig:) och vit baksirap var ingen höjdare alltså, men man måste ju prova allt :) Hamburgedressing <3 och Colin Firth <3

2009-08-19 @ 17:49:40
URL: http://bajjamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0