En rutt in till Uppsala :) (10/8-09)

Idag började jag med att bli väckt klockan halv sju, det var jobbet som frågade ifall jag kunde jobba, egentligen ville jag väl men jag kände att jag gärna ville göra det jag planerat plus att jag måste vara lite ledig också. Men på onsda då hoppas ja dom ringer för då kan jag gå med på att jobba :)

Men i alla fall jag kunde inte somna om när jag vaknat så jag läste lite, sen somnade jag, vaknade igen klockan strax innan nio, då var jag utvilad och pigg!
Innan jag skulle bli skjutsad till Micke för att fortsätta mot gymmet så dammsög jag lite och skakade sängkläder m.m. Det är så skönt när man får sånt uträttat tidigt på morgonen för på kvällen orkar man i alla fall ingenting :P

Jag tränade som nämnt tidigare med Micke på Stallet här i Uppsala, det var ett ganska schyst ställe. Kanske inte riktigt lika bra som Friskis med det dög! Kan inte vänta tills jag får pengar att kunna införskaffa mig ett gymkort! Det finns typ inge skönare seriöst!

Efter träning i cirkus 1½timme så träffade jag Ellen och Lis nere på stan. Dom hade varit och unnat sig kinamat på China river, där är det gott har jag ett minne av. Men jag gick själv och köpte 5 bröd och Ramlösa på Hemköp som fick bli min middag för dagen haha, men det var gott :P
Efter ett tag så var Lis tvungen att röra sig hemåt så då satt jag och Ellen kvar nere vid ån på bryggan och snackade goja. Vi satt där så länge tills vi blev väldigt sugna på glass, eller i själva verket så blev vi sugen när vi var påväg upp till stan för att jag blev tvungen att besöka damernas, nöden kallade ;p



Ellen sitter och njuter av sin melonglass med grädde på :D



Själv gjorde jag som jag gjort typ hela sommaren tog melon och daimglass med tuttifruttiströssel! Hur gott som helst! ;)


Nu sitter jag hemma i soffan med mamma tittar på Beck och funderar på om jag istället ska bege mig till sängen och läsa lite :)
Imorn är det Kista Galleria som gäller så blir nog något inlägg på mina härliga inköp :D om jag hittar några roliga!

//Ciao so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0