Greklandplanering med Ebba :D

När jag tänker på Grekland så blir jag mycket gladare :D jävla Ica krysset och/eller posten....
Igår träffade jag Ebba för att planera inför Grekland! Haha vi har verkligen helt olika tankar om typ allt haha. Från att köpa typ handtvättmedel där eller ta med till att den ena vill ha chips men den andra jordnötter när vi sen sitter på våran balkong ;p men som tur är så bli vi nästan aldrig ovänner och Ebba är väldigt bra på att kompromissa även fast jag är bäst på att vara envis :D



Fin pose där ;D

Ikväll ska jag och mamma dricka Sheridan's och titta på postkodsmiljonären haha, ska bli mys. Sen imorgon är det servering på kroka som gäller! Så kommer nog inte blogga förens på söndag igen skulle jag kunna tippa på.

Juste det får jag inte glömma att rapportera :D Igår kväll läste jag ut Fjortonde bruden, fatta jag Sara Palmqvist har läst mer än två böcker den här sommaren! Förut läste jag knappt en bok på ett år haha.

//Ciao for so long


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det jag säger vi är bäst på allt, men mina chips tänker jag faktiskt inte ge upp. Men jag ska handla på taxfreen, har du gjort det sötnötarnas sötnöt?

2009-08-23 @ 14:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0