Hjälp! Jag blåser bort!

Det är seriöst storm ute! Jobbade en snabbis idag mellan 12-16 och körde vår Toyota Corolla Verso och den drar som fan verkligen när det blåser, vinden tar med hela bilen! Plus att den är ganska trögstyrd från första början... Men jag måste säga att bilarna på jobbet är riktigt niciga! ^^ Vi har fått en hyrbil nu också när våran lilla Polo är på lagning :) så nu har vi en Toyota Auris, störtskön skulle lätt kunna tänka mig en sån själv, lite dyr kanske men hahah ;) man kan alltid drömma lite.



Så här ser våran Toyota Corolla Verso ut fast vit med en massa kommunmärken överallt ;)



Sen har vi en sånhär också :) även den är såklart vit med kommunmärken



Men nu har vi fått hyra en sådan pga trasig polo :) Är den inte lite het?! :D


Nu blir det inte lika intensivt med jobb framöver :( så länge jag inte får en rad och får jobba massa extra!

//Ciao so long



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0