Kul på jobbet! (9/8-09)

Idag jobbade jag och Micke tillsammans, det var råskoj haha. Vi testade bland annat en gubbes lift, det var en upplevelse utöver det vanliga :D så nu vet jag hur dom har det stackarna haha.

Sen fick jag panik på jobbet idag, tror jag blev attackerad av en såkallad älgfluga... När dom flyger på en så biter den av sig vingarna och bosätter sig på bytet! Kan det bli värre! Dom är platta och bruna, ser ut som spindlar med vingar typ. När jag kände att något kröp på min hals och sedan blåttade sig på min arm och jag såg den så försvann jag iväg fort som blixten och alla gubbar och tanter började snabbt undra haha. Men jag tror jag blev av med den.

Skulle egentligen gått på bio med Sofie ikväll och ätit ute men hon blev sjuk så vi har skjutit fram det till nästa helg, ser fram emot det! Ska bli riktigt skoj :) Så ikväll blir det hyrfilm med familjen och naturgodis tror ja ^^ inte för att det är så nyttigt men, har ätit så mycket onyttigt idag så kan lika gärna fortsätta i några dagar.

Är nu ledig i tre dagar och jobbar kväll på torsda så har fyra sovmornar att se fram emot! Men jag tror jag ska sitta standby på onsda i alla fall ;p

Menmen nu ska jag och mamma dra till Ica och styra upp lite!

//Ciao so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0