Making money på Värmdö!

Kom nyss hem från Värmdö där jag tillbringade dagen igår åt att servera på 70årsfest med Ullis och Ellen :) fick in lite extra fickpengar där i alla fall! Men det blev lite påfrestande med alla nationaliteter där ett tag, det var typ en från england, tre från Danmark, en från Prag tror ja och två norrmän så det blev väldigt många språk där ett tag, det var inte så att alla prata engelska utan det slutade med att alla pratade sina enga språk, verkade dock som att alla kunde behärska alla språk utom vi förståss....
Vi höll på mellan 12-20! Satt knappt ner någonting så mina fötter ömmar ganska bra idag, men det var det värt kunde dock ha åkt hem igår kväll kände jag ett tag men det var mysigt med egen stuga, fick mig ett gott skratt strax innan vi somnade, fråga mig inte varför jag började skratta men någonting var väldigt roligt :P

Mot kvällen så tog Nisse oss på en liten tur på sjöss :D Det är verkligen jättemysigt att åka båt mot kvällen!



Här står vi och är allmänt coola!



Den här maten x 2 bjöds det på + fika, så vi hade att stå i



Ellen hittade en annan Sara att leka med... svikare...



Ullis fit for fight



Beautiful sunset!


Nu ska jag messa min underbara moster som äntligen anlänt från Kroatien :)

//Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0