Nu jävlar :D:D

Jag satt uppe igår natt och nu på morgonen och kollade på sista-minuten-resor! :D Och jag har hittat en, det är till Rhodos med Airtour heter det, så om någon har erfaranhet av dom så säg till och berätta vad ni vet :) jag har aldrig åkt med dom tidigare...
Hotellet, Summerland ligger 6km från Rhodosstad men precis vid stranden! Det finns allt förutom hiss och restaurang men det klarar jag mig lätt utan :D bara det finns luftkonditionering, pool och bar så är jag nöjd :D

Ska prata med Ebba sen och se ifall hon tycker det låter bra, för då tkr jag i allafall att vi ska boka resan redan nästa vecka!!! 

Nu ska jag snart cykla till jobbet :) blir ett väldigt kort pass idag, 12-16, men det räcker nu känner jag, men jag hoppas det finns fler pass att skriva upp sig på på kontoret! 
Efter jobbet ska jag vara barnvakt, så får se om jag hinner blogga något ikväll!

//Ciao so long 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0