Och där blev frullen förstörd haha

Jag vaknade 7.30 imorse! Man börjar ju undra varför min kropp aldrig gör som jag vill, jag måste sova ut för en gång skull! Så ikväll tänker jag gå och lägga mig senast 23, för jag måste sova minst 8timmar.
Men efter att ha somnat om några timmar så klev jag upp och var inte sugen på välling så jag gjorde te, var väldigt sugen på te. Mamma hade fått en tidning, någon medicinsktidning, så när jag sitter med min varma kopp te så hittar hon en artikel som hette "Skållhett te kan öka risker för cancer" då tittade jag lite fundersamt på min kopp te och undra ifall jag kanske inte borde dricka te på morgonen och att jag är gjord för att dricka typ välling... Jag väntade lite med att dricka upp mitt te ;p



Cancerkoppen!

//Ciao so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0