Resultat!

Jag har några gånger köpt hår- och hudvårdsprodukter men aldrig meddelat ifall dom funkat eller ej. Så tänkte ta upp några exempel.

Mitt schampo och balsam från Goldwell rich repair tyckte jag verkade mindre bra i början men efter ett par duschar så märkte jag skillnad, mitt hår är inte lika frissigt längre och det har blivit mjukt, härligt och lätthanterligt. Men det får mig inte att sluta testa flera olika, har precis inhandlat Lanza's nya schampo och balsam för livlöst och tunnt hår, visst jag har inte tunnt hår men det kanske ger mer volym!

Sen köpte jag förut Lumenes ansiktsmask, den var heelt ok, tror jag skulle kunna hitta någon som passar min hud bättre, så på den fronten fortsätter garanterat jakten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0