Sluta regna tack

Varför ska jag alltid ha otur med vädret?... Är nästan lite komiskt, hela den här sommaren så har det regnat eller varit mulet varje dag jag varit ledig och jättefint väder så fort jag jobbar. Nu när man slutat jobba helt för i sommar så börjar höstvädret krypa in sakta men säkert, och idag ska jag och Hanna ut och göra Stockholm, vi har haft det inplanerat ett bra tag och såklart ska det regna idag haha. Om jag ska vara helt ärlig så blir jag inte förvånad om det regnar i Grekland när jag är där :P

Ni får nog vänta med mer uppdatering från min sida till imorgon någon gång på eftermiddagen.

Nu måste jag gå och kolla vad jag kan ha på mig ikväll, måste ha två alternativ med mig, alt1. det kan klarna upp om jag för en gång skull har lite tur med mig alt2. måste ha något varmt ifall det fortsätter regna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0