SNART SÅ! :D

Idag fick jag lite mer bråttom än planerat, blev väckt klockan 9.00 imorse, det var från jobbet dom frågade ifall jag kunde jobba 15-20, tur att jag tog bilen till Sthlm! Innan det skulle jag hinna med att växla pengar och köpa dom sista prylarna inför Grekland i Täbycentrum!!! Jag ♥ Täby

Jag köpte:

Ett litet paket välling (min mage får inte svika mig den här gången...)

En Solo-tidning

Ansiktstvätt

Handkräm

Ett litet hänglås till min resväska :D


Det är bara 3 dagar kvar! Och snart går jag och lägger mig och då är det helt plötsligt bara 2 dagar kvar hihihihi tiden går så märkligt fort ibland! Hoppas den saktar ner lite när vi kommer dit ner :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0