SOS

Jag jobbade 12-20 igår och 7-16.30 idag så har inte hunnit berätta om min lilla utryktning iförrgår natt.

Det började med att jag sitter hemma hos Micke och äter ostkaka och tittar på 2½men så ringer telefonen, jag blev avsläppt hos Micke en stund så att jag inte skulle dö av uttråkan när mamma var och tränade. Anyway jag trodde det var mamma när det ringde och  min första tanke var då "jaha är hon redan klar? Så latmasken övervann kvällen..." men nejdå mamma var så duktig så däremot var det Ebba som ringde för att berätta att hon var påväg till en killen som i alla fall jag inte fått så där jätte bra erfarenheter av, dom tjafsade i typ 2månader efter att dom hade träffats första gången. Jag sa som jag sa första gången hon skulle träffa den där killen att om det händer något långt ifrån acceptablet så var det bara att ringa, men den här gången fyllde jag i lite extra att om det skulle hända något så skulle jag inte tycka synd om henne och hon skulle verkligen få skylla sig själv, men bara för det så kan jag ju inte bara lämna hennes sida liksom!
Mamma kom och hämtade mig sisodär tjugo i tio och jag bestämde mig för att när jag kom hem så skulle jag göra mig i ordning, lägga mig och läsa för att sedan släcka och sova. Klockan halv tolv blev jag både trött i ögonen och less på att läsa så jag släckte lampan andades ut och somnade nästan på en gång, om det inte vore för telefonen......... Gissa om det inte var Ebba som ringde och inte visste vart hon skulle ta vägen... Men hon hade försökt ringa så många hon kom på och kände inne i stan så jag kunde ju inte beskylla henne för att inte försökt söka hjälp på lite närmre avstånd, så jag åkte in och hämtade henne. Måste tillägga att det inte var killen som gjort något dumt utan killens kompis hade råkat ut för lite otrevligare åkommor.
Lite i efterhand så kom jag på att istället för att jag skulle satt mig i bilen för att hämtat Ebba så kunde hon tagit bussen hem till mig som nästa och sista gick 00.10! Jag var inne i stan typ strax innan den skulle gå... Hennes buss hade tydligen slutat gå och hon bor 3mil åt andra hållet från stan sett...
Så Ebba nästan gång du råkar ut för något liknande så fråga när mina bussar går så kanske du kan tajma en sån istället! Blir lite billigare än att åka bil :P
Men jag gillar att ställa upp för kompisar så mig gick det ingen nöd på så :) var bara lite typiskt att man precis hade släckt lampan och låg dunderskönt i sängen. Men som tur var så blev jag jättepigg i bilen så risken att jag skulle köra i diket eller krocka var inte större än vanligt haha.

//Ciao so long


Kommentarer
Postat av: snubban din vän

jag ska, men är man blir lite halvt desperat så blir man. Men killen var väldigt mysig å fått lära sig respekt, så hoppas på fler möten att detta slag!

men kan då tilllägga att tjejen som har denna blogg är världens bästa vän och jag är skyldig henne en stor fet middag i grekland så hennes hungerbehov går det inte nöd på.

Men tack än en gång älskade sara, du är verkligen bäst å älskar dig sjukt mkt. När jag ändå är gay kan jag ju fortsätta å hyla dig å säga hur mkt jag längatr tills vi drar till varmare breddgarder tsm och då vi flyttar hemifrån å bor tsm, laga mat, planera maten för veckan (ekonomiskt och bra så man slipper springa ned var eviga kväll till ica och komma upp med dubelt så mkt än vad man egentligen sulle ha, nej ekonomiska ska vi vara, tanke på att vi är så underbara;), handla maten, sitta och dricka te å ätakvällsmacka med skinka, tomat och gurka. Mmm längtar.



Detta inlägg blev ett riktigt mat inlägg, kan ju då tillägga att jag håller påå att spara på mumsiga recept sara så att vi har;)



Puss och ram på dig älskling, det är inte långt kvar tills alla blir avundsjuka på våran fina bruna färg å välsvaravade ben;) hahaha

2009-08-14 @ 21:30:27
Postat av: Carl

Heder,stort,så fint ställa upp för.. att ge av sig själv är störst i livet,livet är kort, blir så varm av din medkänsla/ du passar perfekt som Polis!!!

2010-03-29 @ 11:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0