Stolthet och fördom...



Såg nyss Stolthet och fördom med Keira Knightley. Har inte velat se den innan pga att jag är ett stort fan av serien och var lite rädd att bli för besviken. På sätt och vis så blev jag väl det också men kanske inte så illa som jag befarade. Filmen var som en snabb sammanfattning av serien och boken, dock missade filmen en hel del, jag tror inte jag skulle fatta ett dugg om jag inte sett serien och läst boken innan, dom hoppade över ganska mycket halv viktigt. Sen wtf! Mr Bingley såg ut som största mesen i den här filmen! Visst han är ingen skönhet i serien heller men seriöst get real kunde dom inte hitta en fulare och mer opassande skådis :S Tyvärr så kommer ingen kunna spela Mr Darcy bättre än Colin Firth heller(han är lätt en av dom hetaste och charmigaste i världen!)



Colin Firth ♥ ögongodis!

Så alla som gillade filmen men inte sett serien, GÖR DET!

//Ciao so long


Kommentarer
Postat av: snubban din vän

nej sara usch, han är inte snygg!!!!

2009-08-14 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0