STÖRANDE ELLER VAD?!

Imorgon ska jag tillbaka till Ica för att åter se om dom hittat mitt paket från Lyko med mina hårvårdsprodukter, jag fick en lapp av gubben på Ica när jag var där i fredags men jag tittade aldrig på den. Men så tog jag fram och kollade på den nu för att se vad det var för lapp exakt. Då har jag fått någon annans avisering, tantens som var innan, så då har mest förmodligen ursäkta mitt ordval men gubbjäveln letat efter fel paket! Så nu kommer jag inte kunna somna för att jag är SÅ irriterad, tror han seriöst att jag heter Siv och köpt tant kläder från Cellbes! Tack för den säger jag bara!
Så imorgon ska jag dit och klaga, minst sagt!

Nu ska jag försöka sova, är inte det minsta trött, ska läsa mig till sömns, Den vita lejoninnan, en Henning Mankell bok, älskar hans böcker, dom äger!

Usch, hatar mig själv för att jag jämt hakar upp mig på saker. Varför kollade jag inte på lappen när jag stod där?! Då kanske jag sett att det var fel och kunde fått mitt paket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0