Träningsvärk!

Jag och mamma var och tränade igår! :D på gymmet, har inte varit där på flera månader! Så idag har jag träningsvärk så att jag knappt kan gå, funderade där ett tag på att sno någon tants rullator för att se om jag kanske kan ta mig fram lite enklare :P

När jag är på gymmet så brukar jag köra typ såhär, gjorde det igår i alla fall:
Uppvärmning: 5min
Utfall: 20x2, 10kg(5+5)
Någon slags typ rumpmaskin :P vet ej vad den heter: 15x2, 27kg
Sittande rodd: 10x2, 25kg
Ryggdrag: 10x2, 22.5kg
Bröstpress: 10x2, 17.5kg
Biceps(fria vikter) 10x2, 6kg
Triceps, dips: 15x2, min egen vikt
Rygg: 15x2
Situps vanliga: 30st
Situps sidan: 30st

Men efter allt detta så pallade jag inga armhävningar. Tyckte jag gjorde bra ifrån mig som ens orkade något av det där en kväll efter att ha jobbat 7-16,30 och inte gymat på väldigt länge! 

På måndag har jag och Micke bestämt att då ska vi kila in till stan och träna, får se hur han tränar :D har aldrig tränat med honom förut :P

Men i allmänhet så måste jag träna min kondition, den är illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0