1;a December! :)

Idag öppnar man första luckan på chokladkalendern :D och jag som är lite barnslig av mig såg väldigt framemot att se vad som gömde sig bakom första luckan på Eriks legokalender hahah...
Det var även första avsnittet på julkalendern på tv-n, fördelen med att bo i en barnfamilj :D det är inte så konstigt att man ser på julkalendern haha. Men måste säga att dom blir bara sämre och sämre, det enda som jag kände var bra med årets vara att dom i alla fall lagt ner lite energi på kulisser och utstyrsel. Men får se om dom lagt lika mycket energi på handlingen, den kommer i vilket fall aldrig kunna slå Sunes Jul och Mysteriet på Greveholm!

Inte bara det som händer idag, ska åka till Thuns och kolla efter träningsbyxor också, plus att jag jobbar 16-21 i Almunge idag, ska bli skönt, första arbetspasset i December!



Skriver mer sen ifall jag hittar några byxor!

Kommentarer
Postat av: ULLA

jag vill också åka till Thuns! Det var ett tag sen känns det som :(

2009-12-02 @ 21:10:22
URL: http://bajjamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0