:D

Nu tror jag att Ebba och jag är redo att flytta in i lägenheten nu i helgen eller nästa vecka! Jag har sån tur att jag har en mamma, mormor och morfar + plastfarmor- och farfar som har typ allt i flera uppsättningar och erbjuder sig att ge mig det jag behöver :D eller låna ut i alla fall hehe

Det jag får ta av andra är:

Soffa (av mamma och Nisse)

Soffbord (mamma)

Köksbord (mamma)

Stolar (mamma)

Tallrikar, glas och bestick (mormor)

Sen har Nisses päron sagt att jag ska höra av mig till dom och säga ifall det är något jag behöver :D det är väl schyst värre?! Och jag ska till mormors shurgard nu i veckan och kolla ifall det finns något där jag behöver.


Sen har jag inhandlat lite saker idag:

1 28" widescreen Philips TV för 400:- ! Begagnad ofc, men väldigt fin :) min första egna tv!

2 vita underlakan

2 vita örngott

6 svarta muggar (5:-/st på Ikea)

1 stor vit lattemugg (hade en innan så kände att jag behövde två kanske)

2 grytlappar & 1 grythandske

1 teflonstekpanna

8 galjar

1 rosa toaborste ;) (Ebba köpte en rosa diskborste så någon ordning måste det vara)

1 till slickepott (vi kommer baka mycket!)

1 pak med plast stekspade, slev "sked" i två olika format och en sån där smart grillgrej som är bra när man ska hantera korv!

Och sist men inte minst 1 pastaslev 

Nu återstår den här månaden bara:

1 byrå

1 mikrovågsugn

Sen tänker jag vänta till nästa lön innan jag införskaffar något annat, ifall det känns nödvändigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0