Dan före doppardan

Kul först kliver jag upp strålande som en sol, var på riktigt bra humör... Sen började diskussionen om när och hur vi ska flytta, tänkte att folk kanske förstår automatiskt att man behöver hjälp när man inte äger annat än en super liten bil, men nejnej... Plus att min bil får ju plötsligt inte stå här ute längre, men skulle fått göra det ifall jag frågat om det var okej :S va är skillnaden?.. Får väl ha bilen stående inne i stan där den inte får stå eller betala dagligen då, tills jag flyttat in och hunnit skaffa mig en parkeringsplats, ta en sak i taget finns tydligen inte längre.... tack för den jävla hjälpen säger jag bara, jag känner för att flytta in innan jag flyttar bilen, men det verkar vara ganska svårt att förstå tydligen. Jag blev som ni märker arg, irriterad och besviken efter typ en kvart...
Efter en jäkla massa år borde man lärt sig att man inte diskuterar sånt här som jag inte vet hur det blir själv när jag precis klivit upp och inte ätit någon frukost...

Återkommer när jag är på humör, ska städa mitt rum idag, skriver kanske något när jag är klar för dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0