Det går bra nu!

Jag känner att det går riktigt bra för mig nu! Idag pratade jag med chefen angående vikariat i Sävja, det finns massor att välja där tydligen, antingen en 80% för en som är mammaledig men hon kan dock komma tillbaka när som helst pga ekonomiskaproblem. Sen finns det massa små rader, som är typ runt 40. Anledningen att jag pratade med chefen var för att jag var tvungen att ha lite back-up-planer. Jag var är tvungen att säga hur jag vill ha det innan årsskiftet, men allt beror heeelt på hur det blir med lägenheten. Så jag undrade vilket vikariat som då eventuellt är månadsvis så att ifall vi inte får lägenheten så behöver jag bara jobba där en månad, det var då den på 80%, men om vi får lägenheten så kan jag förlora det vikariatet vilken månad som helst. Men då sa min chef att man kan pyssla ihop lite av dom små viken så att det passar mig hyfsat och så att den blir större.

Nästan precis efter att jag pratat med chefen och jag åkt ut för att jobba så ringer telefonen.....då är det killen vi ska hyra lägenheten av, han ville då meddela att allt godkänts och att vi får flytta in vid årsskiftet redan! :D Så jag kanske kan få riktigt nice med jobb 2 minuter hemifrån! Ska inte klaga :D men vågar inte säga för mycket heller, det kommer säkert dyka upp något snart som är mindre positivt... men just nu så njuter jag av livet!



Typ där den röda pricken är, där kommer jag och Ebba bo 2010! Kommer bli så SJUKT kul!    


Kommentarer
Postat av: Moa

Oh hålle tummarna för att allt går vägen och ni får flytta in i lägenheten!! :D

2009-12-21 @ 23:11:39
URL: http://moagw.blogg.se/
Postat av: din framtida sambo

ja där ska vi bo och jag ska plåga sönder dig dag ut och dag i men mina överskottsenergi anfall, då jag ine ens orkar med mig själv. Grattis, du har vunnit jackpott hahhahahahhah;)

2009-12-22 @ 00:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0