En mindre god morgon..

Jaha då var man tillbaka på ruta ett igen då... Synd att det bara var en morgon som kändes helt underbar. Återigen vill jag bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och ligga kvar där resten av dagen, kanske gå upp och äta mellan varven.
Något som är ett litet plus idag i alla fall är att jag känner mig fortfarande taggad på att jobba. Ja jobbar i Almunge idag med, där trivs jag dunderbra! Känns riktigt jobbigt att man kanske måste lämna det halvt bakom sig och börja jobba helt i Sävja där jag trivs mindre bra. Jag kan verkligen inte sätta fingret på varför jag tycker mindre om att jobba där, något jag vet är att det verkligen inte har med dom vi åker till att göra, det är nog dom jag jobbar med som försämrar alltihop. Fick höra igår dessutom att chefen till och med tycker personalen i Sävja är gnälliga och dryga typ :s Men det känns bra att jag och Ullis ska styra upp det nu :D vi ska visa dom hur det går till! Kommer dock bli svårt när hälften av dom som jobbar där har jobbat där runt hundra år :P menmen det är deras fel ifall dom är så jäkla envisa och inte vill lära sig något!

Dax för nyårslöften snart! Känns skönt! I år ska jag som jag säger varje år hålla dom också som jag aldrig gör visserligen... Men det är sååå värt ett försök!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja eller hur! :O



På lördag blir det utgång ;) Luciavak ju! är du på? Kram

2009-12-07 @ 23:21:06
URL: http://moagw.blogg.se/
Postat av: Ullis

2009-12-09 @ 21:15:43
URL: http://bajamajja.blogg.se/
Postat av: Ullis

JAA du det ska vi verkligen göra! :D Här ska uppstyras!

2009-12-09 @ 21:19:04
URL: http://bajjamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0