God Jul till mig själv!

Har glömt att skriva om några saker som jag unnat mig själv nu i December :D
Det första köpet var ett par fina pumps från DinSko som jag köpte för 199:- men som hade kostat 399:- ! Tycker om när man kan fynda lite ;)



Här har vi skorna som ska få klä mina fötter på nyårsafton tror jag ;)

Igår kände jag också att jag var i stort behov av en foundation, har inte köpt en ny sen i somras. Nu till vintern använder jag gärna inte I.D mineralpuder så det fick bli Clinique Superbalanced foundation. Har fått ett prov på den i någon tidning som jag lyckats ha typ fyra gånger nu vilket borde betyda att den är väldigt dryg! Plus att den täcker väldigt bra också, det är väl huvudsaken. Luktar målafärg gör den också hahah men det känns skönt att den inte luktar jättemycket parfym som alla andra foundations brukar göra!



Och så får vi se ifall den här foundationen når upp till sitt pris!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag provade också dom skorna! haha, men dom passade inte mig riktigt så det blidde inge köp för min del :)

2009-12-20 @ 13:44:58
URL: http://bajjamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0