Intro?

Jag har för mig att det stod att jag skulle ha en intro idag! Det är riktigt skönt för då är jag inte ensam och så slipper jag köra :D jobbar mellan 16-21 ikväll, i Almunge så kan knappast bli bättre :D okej hade varit liiite bättre ifall man jobbade 7-12 ;) men det blir trevligt med ob.

Jag skulle inte bli ledsen om det här sura vädret la av! Man blir sååå trött av det här, inte bara jag som blir trött, även alla äldre jag åker till är jättetrötta när det är såhär ute! Plus att man får inga direkta julkänslor när det är sånt här väder ute :/ men på lördag blir det minusgrader! :D och sen kommer det vara minus grader hela nästa vecka = det kan hända att vi får en vit julafton!!! Längtar massor! Men först är det lucia på söndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0