Meeen!

Nu när jag inte fick Tekken 6 i julklapp som jag önskade mig så får jag helt enkelt köpa den själv. MEN den finns ingenstans till Ps3, antingen så är det bara helt slut överallt, t.o.m nätbutikerna eller så har dom typ inte släppt den för Ps3 än, vilket verkar ganska märkligt! Så om någon vänlig själ sett det spelet någonstans kan han eller hon säga till mig kanske :P



Så jag tröstade med en massa filmer från cdon istället ;) Jurassic Park (49,50:-), Jurassic Park2(49,50:-), dubbeldvd med Wolverine och X-men2(69:-) och Twilight(149:-). Det är kul när det är billigt mohah ^^

Men ska väl kanske gå och göra mig i ordning, börjar jobba om 1 timme och 45minuter... taggad? NEJ! 


Kommentarer
Postat av: Vetarn! =D

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=118272



Verkar då finnas överallt vad jag kan se! ;)

2010-01-24 @ 16:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0