Sävja...

Idag jobbar jag i Sävja... Är extremt otaggad! Där vet man verkligen aldrig hur kvällen kommer se ut, för jag har ingen aning om vem/vilka jag kommer jobba med. Sen vad som händer runt omkring det kvittar men det spelar SÅ stor roll vem man jobbar med.
Men först innan jag drar in till stan ska jag faktiskt till Almunge och träffa sjuksköterskan och prata insulindeligering :) känns som att det är på tiden! Har snart jobbat i Hemtjänsten i ett år! Och har ingen insulindeligering, skandal...

Försöker få upp lite julkänsla här också med lite julmusik, men det går inge bra! Alltså jag börjar ledsna på det här deppandet nu! Efter årsskiftet ska jag rycka upp mig ordentligt! Måste få slut på det här fåneriet! Säger då det...

Kommentarer
Postat av: ULL

NEEJ inge depp nu Sara! och på Nyår ska vi ha kul, jag är ju hemma som jag precis skrev i ett sms :D Sen blir det nya tag på det nya året :D

2009-12-09 @ 21:09:58
URL: http://bajjamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0