Stockholm med Sofie :D

Igår gjorde jag och Sofie Stockholm på dagen! Började med att vandra omkring bland massa affärer sen fortsatte vi med att leta oss till Gamla stans julmarknad. Haha det tog ett tag innan vi hittade den, först trodde vi att det inte börjat än men det kändes lite konstigt eftersom vi snart närmar oss jul :P
Jag lyckades hitta några julklappar, till Nisse och till mamma ;) så nu återstår enbart till Hanna, mormor, morfar, Erik och Lukas. Jag vet typ vad jag ska köpa till alla dom så det blir lätt, ska fixa en del av det på lördag när jag ska göra Uppsala lite. Sen förhoppningsvis bio någon gång under dagen också :D En Julsaga med mamma och Hanna är på G.



Blev lite suddigt, men jag dissar blixt haha ;p Det här är bäste Sofie anyway :D



Det blev inte mycket marknad för våran del, vi satt mest och svamlade om allt mellan himmel och jord ;)

Men i alla fall igår då gjorde jag något som jag aldrig mer tänker göra igen! Tre små ungdomar runt 14-15 års åldern kom fram till mig och Sofie och frågade ifall vi kunde gå till ungdomsmottagningen och försöka få ut ett akut-p-piller som deras kompis behövde. Man kan ju undra varför inte den personen kunde gå dit själv? :S för dom där andra hade försökt få ut ett sånt piller till henne. När jag kom dit och skulle säga att jag skulle ha det så var jag tvungen att lämna personnr, telefonnr och hemadress!! Gissa om man blev lite nödig, ville inget annat än att försvinna därifrån för jag var hundra på att jag skulle bli tvungen att ta pillret där, vad säger man i såna fall? Men jag hade lite tur och sa att jag inte hade ätit något så fick ta med den ;p Men i alla fall det var riktigt jobbigt faktiskt, värsta pressen. 



Typ bara hälften av julklapparna kvar nu :D


  

Kommentarer
Postat av: Sofie

OMG vilken hemsk bild =O

äsch , jag bjuder la på den ;D haha

Kul hade vi iaf =)

2009-12-08 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0