Surf i mobil + snarkande folk på buss

Sitter nu på bussen hem igen. Har lyckats komma in på nätverket i bussen med mobilen ;) inte helt fel! Men allt kommer få hänga ihop i den här texten för jag fattar inte hur man byter rad haha.. Det är tur att det finns musik vid såna här situationer som att sitta i en buss flera timmar, stängde av den en snabbis nyss för att ringa till Nisse, då hör man en massa snarkanden! Vore ganska psykande utan musik skulle jag tro :p sen finns det en sak jag verkligen HATAR med bussar och det är när det kommer skumma stråk med illaluktande, mystiska lukter! Hur kan man lukta så illa som vissa verkar göra :s jag kanske har känsligt luktsinne, vet inte ja.. Kanske slänger in ett inlägg sen när jag kommit hem!

Kommentarer
Postat av: din framtida sambo

jag stör mig på att ingen bryr sig att någon sitter bakom plötsligt har man bara 10 cm för knäna typ hatar det

2009-12-20 @ 13:11:50
Postat av: Ullis

Det finns massor och åter massor med saker som jag hatar med bussar! orkar inte rabbla upp allt :P :)

2009-12-20 @ 13:43:55
URL: http://bajjamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0