Vad vill jag egentligen?

Jag har nu suttit ett tag och funderat över vad jag egentligen vill göra med mitt liv. Jag kommer inte fram till någonting kan jag säga... Börjar jag tveka på ifall jag vill bli polis längre? :o Har länge velat bli Dietist, men för att bli antagen måste man ha runt 17 poäng! Jag har att göra ifall jag får för mig att sluta som sån, skulle vara kul. Gillar att hålla på med mat nyttigväg. Favoritprogram är liksom Du är vad du äter :P om vi bortser bonde söker fru hahaha kanske borde på karriär som bonde!

Sen börjar jag känna mig smått instängd.. När gick jag ut och festa sist? För typ flera månader sen! Skulle behöva gå ut och leva livet lite. Inte bara sitta hemma peta naveln eller jobba. Är SÅ less på att jobba, tycker inte det är kul längre :( det är kul när lönen kommer in, men jag känner inte den där glöden längre som jag hade förut när jag skulle ut och jobba, längtade ibland till att få åka ut och jobba. Känns som att jobba lite extra och plugga skulle vara helt underbart. Men ifall vi får lägenheten nu så måste jag jobba, så om ett år får jag plugga till något. Kanske ska försöka läsa upp lite betyg under året som kommer så kanske man kan satsa på karriären som dietist 2011 :D

Jag hade så mycket drömmar innan jag tog studenten, men nu står det stilla... Vet inte vad jag vill. För att göra det jag vill mest av allt måste jag behöva pengar, men jag är VÄRDELÖS på att spara!
Aja får se hur morgondagen ser ut.. 

Kommentarer
Postat av: Moa

Följ med oss ut någon gång saris! Det var skitlänge ju, har inte varit ute med dej på hur länge som helst! riktigt tråkigt att det inte blev av senast när vi skulle dra ihop någonting.



Kram moa

2009-12-03 @ 22:48:17
URL: http://moagw.blogg.se/
Postat av: UUU

jag känner igen mig! jag vet inte heller vad jag vill :S Det är jobbigt som fan! vi får klura ut något över en riktigt suparkväll tror jag. två flugor i en smäll typ :)

2009-12-05 @ 23:20:01
URL: http://bajjamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0