Anna på besök (25/7-09)

Från lördag igår till idag söndag så hade jag min kompis Anna från Linköping och hennes bror på besök. Hennes bror är min mammas pojkväns kompis och på så vis har jag och Anna träffat varandra. Det var riktigt kul att dom kom förbi, hon skulle skjutsa sina föräldrar till Arlanda och eftersom jag inte bor så långt ifrån så svängde dom förbi här också :D

Jag låg och sov när dom kom halv tio på morgonen haha va ju kanske inte riktigt meningen men gick och la mig så sent dagen innan så får skylla på det, hehe.
Men i alla fall vid ett tiden åkte vi till Öregrund för att äta lunch. Jag och Anna tog egen bil så fick dom andra trängas i den andra mohah. 
Jag och Anna kom fram till att vi människor kan knappt vara sociala utan att äta nånting, så fort man får främmande eller själv åker till någon så äter man. Först äter man frukost efter frukosten börjar man nästan direkt med lunchen, efter lunchen måste man ju såklart fika efter fikat börjar man med middagen sen på kvällen måste man ju tugga på något också. Känns som att om man tänker efter så är det sådär när man får främmande, men det kanske bara är min familj som äter hela tiden haha, riktiga tjockisar!

På kvällen var det utgång! Vi gick till Platina, hade aldrig varit där förut, det var riktigt nice faktiskt. Jag dansade till jag fick svettfläckar på ryggen! Det var så galet varmt men fick lite träning på köpet haha. 



Andreas(Annas bror), mamma, Nisse, Erik och Lukas i barnvagnen



Anna och Nisse



Jag och mina älskade småbröder :D 



Jag åt en jättegod västkustsallad, brödet var hur gott som helst!

Det var vad jag gjorde igår. Anna och hennes bror åkte hem idag vid tre tiden, efter att ha ätit jättegod lunch :P

//Ciao so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0