:D

Idag och igår har varit mkt lyckade dagar! Igår åkte jag till mormor och morfar i Täby för att fika, åkte till Täbycentrum och vandrade lite också, skulle köpt schampo och balsam på någon av dom fyra frisörerna men dom hade inte det jag ville ha! Men gick lite på H&M och hittade en jättesöt top som jag självklart inhandlade :)
På kvällen åkte jag till Stina direkt efter visiten i Täby. Hade inte träffat henne på jättelänge så det var trevligt! Vi satt in på nästan morgonkvisten och snackade skit och tittade på Sex and the city till jag somnade haha. 
Så idag när vi vaknade klockan typ 12 så åt vi frukost och fortsatte snacket haha. Sen gick jag över till Anton som bor två hus därifrån det var också länge sen så det var även det trevligt :)
När det var dags att börja röra sig hemåt så åkte jag förbi Gränbycentrum för att fortsätta sökandet på det schampo och balsam jag innerligen ville ha. Och jag hittade det! :D
Och inte nog med det så lyckades jag äntligen skaffa mig spotify också, Anton hade så att han kunde bjuda in mig. Okej jag har verkligen inte ansträngt mig för att försöka få Spotify, men nu har jag det i alla fall, så nu vet jag inte vad jag vill lyssna på heller haha.



Tröja från H&M, schampo och balsam är Goldwell, köper man hos frissan, luktar gudomligt!


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vilken underbar tröja!

2009-08-06 @ 17:43:09
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0