Feel much better! :D (20/7-09)

Tidigare nämnde jag att jag antingen skulle gå ut och träna eller ta en huvudvärkstablett och sova, det blev ut och träna! :) efter maten som var tacos så tog jag cykeln och tog mig en runda, ingen lång men den dög för att sedan fortsätta träningen hemma.
Nu sitter jag och tittar på tv och dricker gröntte med honung, extremt gott!

Cykling: En ganska lång bit, blev svettig i alla fall! ;)
Situps vanliga: 30st
Situps snea: 30st
Armhävningar(på knä): 15x2
"rump"-lyft: 20x2



Vid såna här tillfällen är jag mycket nöjd att bo mitt ute på landet!




Cykla



Osminkad och härlig haha



Tyckte inte den vägen jag cyklade räckte så cyklade upp på Seglinge vägen och stötte då på mina vänner fårskallarna :D



Och hästen såklart, som inte verkade så glad över att vara med på bild han bara frustade till


Nu får vi se när jag nästa gång tränar, men det blir snart hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: stina

alltså jaa, näsa torsdag är super!:)

2009-07-20 @ 23:21:16
URL: http://stinat.blogg.se/
Postat av: U. Larsson

har ni inga kossor där ute? Vi har massor såna här i lugnet:D fast inga får tyvärr.. :(

2009-07-21 @ 23:23:11
URL: http://bajjamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0