Harry Potter-time!! (24/7-09)

Kom hem för cirkus en timme sen efter att ha varit på bio med Ebba! Vi såg Harry Potter och halvblodprinsen, den var riktigt rolig och väldigt späckad med kärlek :D det var trevligt, däremot så trodde jag att det hade gått knappt 2 timmar när den var slut, måste då tillägga att den var 2½timme lång! Man ville inte att den skulle ta slut. Ska inte säga vad som händer men slutet var lite tvärt må jag säga...



Till filmen proppade jag i mig en stor snacks och en stor cola så jag mår lite små illa förnärvarande... Inte bra känner jag, skulle kunna komma upp när som helst känns det som, men av erfarenhet lägget det sig nog snart.

Är väldigt trött också haha, nyss när jag skulle ta bort mitt smink runt ögonen så råkade jag ha på tandkräm på bomullstussen istället för det riktiga medlet hahah, då är man bra trött, tur att jag inte började gnugga in ögat med det, skulle nog bli lite för friskt och svida en del...

Och jag har kommit fram till att nu SKA jag läsa alla Harry Potter böcker, det här går inte! Nu när jag börjat läsa på allvar också och inte går i skolan ska det väl inte vara så svårt att ta sig igenom dom, man lär ju fastna till slut liksom, alla andra gör ju det i alla fall...

//Ciao so long

Kommentarer
Postat av: Moa

Visst var den bra. Haha gud vad man skrattade emellanåt. Har du inte läst böckerna? Haha saris då. Dom är grymt bra så det tycker jag verkligen att du bör göra :P

2009-07-25 @ 20:21:07
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0