In da city! (1/7-09)

Idag var jag riktigt hurtig, cyklade första fram och tillbaka till jobbet, det är tydligen 6,5km har jag fått höra nu så cyklade 13km=1,3mil ;)... Sen efter att ha varit i stan en stund gick jag till Gränby som jag aldrig trodde jag skulle komma fram till där ett tag! Det var så varmt som vanligt och lååångt :o


Menmen som jag nämnde tidigare så var jag inne i stan en snabbis efter jobbet för att ragga upp mina shorts som Ebba lånat och shoppa lite prytlar...



Eftersom det var så sjukt varmt idag igen så fick det bli svarta hotpants, bikinitop och en asnice tröja från H&M, älskar den, så skön ;)

Slutade 12.15 så träffade Ebba vid två tiden. Jag handlade lumenes ansiktsmask, oliv ögoncreme, två par solbrillor från H&M, två nagellack från depend(gul och korallfärg) och sist men inte minst ett jätte skönt linne från bikbok på rean :)






Jag gjorde maten till den här familjen idag :) det är godare än vad det ser ut ;) det kallas pastaklet här hemma!


Men nu börjar det ta slut på saker att skriva, eller jag har säkert massor att skriva men inget som jag tror skulle intressera någon annan vettig varelse!

//Ciao so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0