Jahaja...

Nu blev jag typ påtvingad att skriva något här :P dock är fantsin någonstans och härjar men ska väl komma på något i alla fall...

Kan ju börja med lite gnäll, har kommit fram till att jag är rätt bra på det! Är less på allt trassel på jobbet, det finns inte tillräckligt med personal, alla vill ha hjälp samtidigt och hälften är så bortskämda att vi måste typ strunta i andra stackars gamlingar som sitter och väntar någonstans ute i skogen...
Sen blev min lön fel! Så det tog mig sisodär tjugo minuter att komma fram till felet med min tillfälliga chef. Min riktiga chef som ska fixa det där med lönen är på semester och kommer vara till och med den 17 augusti och då har jag redan slutat jobba där för i sommar :S okej dom kommer garanterat ringa in mig efter också men ändå! Det stod väl fan inte rea i mina betyg heller... *Sur*
Sen bråkade jag med våran sjuksköterska iförrgår, hoppas hon inte läser detta nu haha skulle bli ytterst förvånad. Men anyway blev riktigt förbannad faktiskt haha, okej jag va väldigt trött och hungrig också, så att alla vet så är jag en pina när jag inte har ätit på ett tag :P mitt blodsocker sjunker till botten samt humöret. Men jag är inte ensam om att störa sig på allt som har med henne att göra typ, hennes attityd är katastrof.

Nog gnäll om jobbet... Är ensam hemma idag igen, förstår inte riktigt vad som har flygit i mamma och Nisse :P dom har åkt iväg typ en gång i veckan nu från att aldrig lämna huset... Ta det inte personligt nu mamma haha men det är lite skönt faktiskt. Längtar lite till jag får försöka stå helt på egna ben, kommer bli en riktig utmaning!
Men jag kommer i alla fall slippa vara ensam ikväll två av mina få kompisar här ute i skogen kommer och gör mig sällskap!

Juste! Jag köpte två filmer idag på ICA! Vi har faktiskt sånt i våran lilla affär här ute me :P jag skulle egentligen bara köpa potatis men blev tomater, kokos och film också. Men i alla fall köpte 2 Fast and 2 Furious och ...och så kom Polly. Det fanns inte så många att välja mellan men jag fick något ryck.

Nu ska jag gå och göra kokostoppar tror jag :)

//Ciao so long

Kommentarer
Postat av: snubban

haha min älskade gnäll sara. Hur vart det fel med lönen då, för mkt eller för lite?

2009-07-31 @ 13:30:58
Postat av: Carl

Ett tips! "runda" alla:jobbiga,trista,tråkiga,elaka,dumma,onda gör dom till Slalompinnar! runda dom ta ut svängen, låt dom inte locka in dig i den eviga surheten,undersök lungorna,på lungkliniken, rök inte,drick inte, köp en cykel å börja din väg in i ett nytt liv..lyssna på fåglarna,de mest spontana som finns i vårens tid..

2010-03-29 @ 10:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0