Jami! (16/7-09)

För typ en timme sen kom jag hem från jobbet, jag är HEEELT slut, det var rätt stressigt idag, trodde där ett tag att jag inte skulle hinna med allt innan jag sluta men på något sätt så hann jag med nästan allt!

Men jag jobbade delad tur så jag var hemma i fyra timmar mitt på dagen, då gjorde jag allt mellan himmel och jord. Bland annat så åt jag jätte gott precis innan jag skulle tillbaka till jobbet!



Grönt te med en tesked honung och vaniljyoghurt med fruktmüsli!

Jag får liksom för mig att detta är ganska bra, yoghurt är ju bra för bakteriefloran i magen och müslin är rikligt på fibrer och som dom flesta kanske vet så är grönt te späckat med antioxidanter! Och honung är inte lika onyttigt som socker ;) plus att jag hört att det ska vara bra på något sätt faktiskt!

Ville bara dela med mig lite av mitt härliga mellanmål, jag höll mig mätt i fem timmar!
Det här får faktiskt höra till mode och skönhet, dålig hälsa ger absolut ingen skönhet!


Kommentarer
Postat av: U. Larsson

omg! varför äter du så nyttigt för?! :O haha men det är bra! :)

2009-07-21 @ 23:26:55
URL: http://bajjamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0