Längtar!

I två år så har jag försökt i alla fall gymma minst två ggr i veckan, vilket det oftast inte blev haha men ibland. Men nu har jag gjort ett uppehåll för jag inte orkar ta mig in till stan varje gång för att träna när jag jobbar här ute i skogen hela sommaren eller är bortrest. Men nu börjar jag verkligen sakna gymmet! Jag gör mitt bästa och tränar hemma, men det är långt från samma sak. På gymmet finns fler olika träningsmöjligheter och allt tar mer där. Sen tycker jag att motivationen blir högre på gymmet än hemma. Vi har vikter och så här hemma men använder mig aldrig av dom för det känns liksom inte lika roligt...
Men i höst ska jag ta tag i träningen på riktigt igen. Jag ska skaffa träningskort på Friskis, om det blir årskort eller terminskort får vi se då. Jag måste även skaffa nya joggingskor + inlägg pga att mina knän, mina knäskålar är inte riktigt som dom ska vara, så jag måste även införskaffa såna där grejer man har på knäna för att stabilisera. Och inte nog med det så måste jag boka tid på vårdcentralen för att få ut bricanyl eller liknande för min ansträgningsastma som bara blir värre...
Så pga detta så LÄNGTAR jag faktiskt lite till höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0