LAPPÖN! :D & Mygginvation...

"Sommarparty på stranden, kom och bajsa i sanden..." Mamma kommer nog släppa en egen sommarplatta snart med lite omgjorde låtar a la Hille *tummen upp*


Imorgonbitti åker jag iväg en vecka till världens bästa ställe! Våran egna lilla Lappön :D och som ni hör på namnet så ja det är en ö och det är bara våran dessutom! Kan minsann inte bli bättre ^^
Vi har varken el eller rinnande vatten där, så jag upphör med bloggandet en vecka...

Plus att jag vill varna alla som antingen suttit inne dom senaste dagarna eller inte märkt av det än, Uppsala har seriöst drabbats av en mygginvation big time! Idag när jag jobbade och satt mig i bilen och det blev helt tyst så hörde jag dom jävlarna! Det var minst 7st som flög omkring inne i bilen, runt mitt huvud!! Det var riktigt otrevligt..

//Ciao so long

Kommentarer
Postat av: stenis

ååh, ha det så bra på lappön! jag skull också vilja komma bort lite nu. men jag börjar jobba imorgon. tungt! haha, jag märkte aldrig av myggorna i stan. jag blev däremot biten tusen gånger av grekiska myggor..

2009-07-07 @ 12:13:40
URL: http://stinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0